Saturday, March 14, 2020

الفاء معرض الفصح الملكي السنوي في سدني بسبب "كورونا"


الفاء معرض الفصح الملكي السنوي في سدني بسبب "كورونا"
وهذا النص عبر صفحته الرسمية:
تحديث رسمي: بسبب القلق العام المتزايد ، لحماية صحة أصحاب المصلحة والزوار ، واستجابة لتوجيهات رئيس الوزراء ولجنة الزراعة بإلغاء أي تجمع جماعي منظم لأكثر من 500 شخص ، يتم إلغاء عرض سيدني الملكي عيد الفصح لعام 2020.
 من المؤسف والمخيب للآمال إلغاء العرض لعام 2020. هناك الكثير من الأشخاص الذين سيشعرون بالضيق الشديد من هذا القرار ، وهذه هي المرة الأولى التي يتم فيها إلغاء عرض سيدني الملكي لعيد الفصح بسبب حالة طوارئ صحية منذ وباء الإنفلونزا الإسبانية  عام 1919.
 تعتبر سلامة ورفاهية رعاتنا وزوارنا أمرًا بالغ الأهمية وغير احترازي ، وبالتشاور مع NSW Health ، قررت الجمعية الزراعية الملكية في نيو ساوث ويلز أن هذا هو أفضل مسار للعمل.
 نحن نقدر أن إلغاء العرض يمثل خيبة أمل كبيرة لمجتمعنا ، خاصة العارضين والزوار من المناطق الريفية والإقليمية نيو ساوث ويلز الذين يحبون حضور المعرض للحاق بأصدقائهم والاحتفال معنا كل عام.
 ننفذ عددًا من الإجراءات للتعامل مع استرداد رسوم التذاكر ورسوم الدخول وسنكون على اتصال مع حاملي التذاكر والعارضين بخصوص هذه العملية خلال أيام العمل الخمسة المقبلة.
 سوف تجد تحديثات منتظمة على موقع معرض سيدني رويال إيستر شو: https://fal.cn/373Pa
 نحن نقدر تفهمك وصبرك بينما يعمل فريقنا من خلال الخدمات اللوجستية والقضايا التي تأتي مع إلغاء حدث من حجم وتعقيد عرض عيد الفصح في سيدني.
OFFICIAL UPDATE:  Due to increased public concern, to protect the health of stakeholders and visitors, and in response to the Prime Minister and COAG’s direction that any organised mass gathering over 500 people should be cancelled, the 2020 Sydney Royal Easter Show is cancelled.  
It is distressing and disappointing to cancel the Show for 2020. There are many people who will be very upset by this decision, and this is the first time the Sydney Royal Easter Show has been cancelled because of a public health emergency since the Spanish Flu pandemic in 1919.
The safety and well-being of our patrons and visitors is paramount and out of precaution, and in consultation with NSW Health, The Royal Agricultural Society of NSW has decided this is the best course of action. 
We appreciate that the cancellation of the Show is a huge disappointment for our Show community, particularly exhibitors and visitors from rural and regional NSW who love attending the Show to catch up with friends and celebrate with us every year.  
We are implementing a number of measures to deal with ticket and entry fee refunds and will be in contact with ticket holders and exhibitors regarding this process within the next five working days.
You will find regular updates on the Sydney Royal Easter Show website:  https://fal.cn/373Pa 
We appreciate your understanding and patience as our team works through the logistics and issues that come with cancelling an event of the scale and complexity of the Sydney Royal Easter Show.